En historia om när jag gick och handlade

Älsklingen kommer inte komma hem förens vid 6 ikväll. Tänkte då bjuda på lite tacos. Och vi har inget hemma såklart så jag måste gå till Ica. Lättare sagt än gjort!
Drar sakta och försiktigt på mig mina jeans. Ont. Skorna klumpade jag också på mig till sist. Sen haltade jag iväg till affären. Sakta men säkert. Nedförsbacken tillbaka gjorde ondast för då var jag tvungen att hålla emot med knäna. Hehe..
Men hem kom jag och tacos åt min Älsklingen blir det ikväll!



Nu köpte jag köttfärs på Ica. Bra eller dåligt? Nu om någonsin borde dom väl göra rätt tycker man. Valde ändå svensk, lite dyrare. Vågade inte köpa från Irland. The homeland of galna ko-sjukan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0