Festligt!

Party igår. Jag och syrran delade på en flaska bubbelvin och lite cider. Drog till Harrys efter förfesten där Coop käkade julmiddag. Erika fick knappt vara med. Men vi slank in och när vi hälsade vakten från Tommy K. Smurt! Massa gamlingar där inne. Står och snackar med en gammal klasskamrat från högstadiet som jobbar som croupier (stavning?). Förlorade pengar på blackjack såklart.. Eller Erikas pengar. 20 kronor. Hehe.
Lämnade gubbstället och drog till Lotus istället. Dansade lite. Drack lite öl. Dansade mera. Träffade inte så många gamla kamrater faktiskt. Några stycken bara.. Erika lämnade mig och tog tidiga nattbussen hem. Jag stannade kvar med kusinen och hennes vänner. Det var sweetiepie. Fast Sofia var borta ganska mycket.. Nån kille kanske? ;) Tell me! haha

Tog 2-bussen hem. Höll på att kissa på mig på vägen hem. Somnade med en gammal Vecko-revyn i handen. Vaknade pigg och glad. Slukade ett stekt ägg och en limpmacka med makrill i tomatsås till frukost! Mums!

Snart kommer Älsklingen och hämtar upp mig. Vi ska och fira hans plastpappa. Han ska få en bok. Som jag hoppas han inte köpt själv...



Ikväll åker jag hem till härliga Stockholm igen.. Tänk vad mysigt det vore om det var helt vitt av en halvmeter snö där hemma! Inte troligt, men jag kan ju alltid hoppas.

Kommentarer
Postat av: erken

låter som du hade lite trevligt ialf!! jag hade det ok, men ville bara hem till sängen! sov från åtta igår, till tolv idag!! heeelt sjukt länge. men det behövdes! så nu är jag utvilad! =) massa kärlek

2007-12-03 @ 13:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0