FUSK!

Nu är jag och Älsklingen världens julfuskare. Aldrig har jag skämts så i mitt liv.
Nyss så kletade jag på griljeringen på julskinkan. Och snart ska den in i ugnen! :O Förlåt! Jag har aldrig ätit julskinka (god) förens dagen innan jul då mamma och pappa har gjort sin klar och den måste provsmakas..
Men vi blev så sugna att äta det till frukostmackan. Så har handlat hem knäckebröd också... Smaskens!


Tidigare så tog jag bort plåstrena på såren. Det ser ganska kul ut för där dom setat så är det inget sår liksom. Bara ett lite rosa streck där huden läkt ihop. Så jag kommer nog få randiga ärr sen. Hehe..
Älsklingen sa att han mådde illa när han skulle ta bort dom i huvudet. Stackaren. Men han var modig nog att klara av det. Och det gjorde svinont men jag sa inget. Bara bet ihop tänderna. Inget blod kom det heller... Phew!
Så imorgon ska jag faktiskt till skolan. Det är ingen föreläsning men däremot gemensamt tentaplugg med klassen. Best idea ever!



Mmm, julskinka.. mmm... Avis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0