Ge mig pris!

Jag har vart duktigare än duktigast i dag! Vaknade sent, 20 över 11!! Det var riktigt länge sedan jag sov så länge! Gick upp. Började städa på en gång! Tog ur allt ur skåpen och dammsög och torkade av dom. Alltså att köksskåp och lådor.. Och det tog sin lilla tid. Hade en kort lunchpaus innan jag dammsög hela lägenheten. Inte så stor lägenhet kanske, men jag kröp på golvet nästan hela tiden! För att få upp allt!
Och nu blev jag precis klar. Över tre timmar tog det.

Om två timmar ska jag möta Ida vid Hemköp. Där ska vi handla hem ingredienser till enchiladasen och lite snask kanske. Efter maten blir det mys med glögg och vin..
Skönt..

Imorgon måste jag plugga för jag har seminarie på måndag. Har två kapitel i en usel bok jag måste läsa. Blää..


Känns inte som att det är jul snart.. Måste snöa lite mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0