Ge mig snö!

Nu har jag vart effektiv.
Var nere på stan. Trotsade mina ömmande ben. Hade bestämt mig för att bli nästan klar med alla julklappar. Hittade till mamma och en viss lillasyster. Så mamma är klar och en viss lillasyster nästan.
Köpte frimärken på Pressbyrån. Huga vad dyrt det är att önska en god jul :)
Köpte julklappspapper också. Men ingenting åt mig själv. Tråkigt. Men har inga pengar till det så jag får vänta med mina egna julklappar.

Kom hem. Käkade lite left-overs till lunch. Slog in alla oinslagna julklappar. Typ 7 stycken tror jag. Slickade igen julkortskuvert och frimärken.
Fick inte praktiken på tidningen jag ville. En bajs-tidning alltså! Så började mass-skicka ut förfrågningar till andra tidningar. Måste ju få napp någonstans! Så har du en veteskaplig tidning och vill ha världens bästa journalist så säg till :)

Mer effektiv ska jag vara nu och göra egna köttbullar med gräddsås. Ohhh. :O



Är ensam hemma i helgen igen. Någon Eskilstuna-bo som vill komma hit i helgen så välkommen. Inget festande. Bara lugn..

Kommentarer
Postat av: erk

skulle gärna komma, dock jobbar jag konstant fram till jul. enda dan jag är ledig på är nästa tors! pusss

2007-12-13 @ 20:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0