God morgon alla!

Åh, så skönt! Vaknade inte förens elva. Eller vaknade först vid 7 då Älsklingen skrev meddelande om att han var på väg hem med tåget! Wiho! Så tåget anländer till Stockholm om 20 minuter. Perfekt! Jag behövde inte ens vänta otoligt. Jag bara sov mig igenom tiden.
Bästa.


Den här 3:e advent handla bara om plugg! Min skitskola har gett klassen två seminarier tentaveckan. Tack för den! Så jag måste göra seminariegrejerna först tror jag. Sen satsa på tentan. Den kommer ju faktiskt senare. Fast helst skulle jag vilja ta med Älsklingen på en lång promenad. Och avsluta den med en mysig middag på restaurang. Men jag har varken tid eller pengar för det tyvärr..




Dagens ord från Monki-kalendern: "Släck lampan ett tag".
Peppe var citatmaskinen igår.
- Simpsonspelet är jättekul! Då är man Hooomer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0