Hemma fortfarande

Gick inte till skolan i dag heller. Känner mig inte så fräch nu när jag inte duschat på tre dagar :/ Ska ta bort mina plåster på benen och huvudet ikväll när Älsklingen är hemma och kan hjälpa till. Vågar inte själv.. Sen ska jag duscha! :)


Somnade om till klockan elva efter att Älsklingen gått till skolan vid halv nio. Jag har aldrig sovit så här mycket och länge! Och det gjorde jag innan olyckan också. Sover ju för tusan bort halva dagen =)





Det låter som att någon håller på med sprängning någonstans i närheten. Det bånglar och låter och skallrar i huset ibland. Läskigt...

Kommentarer
Postat av: Charming man

Gillar du julen? mvh this charming man!

2007-12-11 @ 11:13:24
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0