Hemma igen

Nu är jag hemma. Säkert hemma. Har låst dörren så ingen behöver vara orolig. Halv ett var en bra tid att åka från Liljeholmen. Det var inte så många fullisar som skulle ut och festa för det var det för sent för (det fanns bara några eftersläntare). Och så hade dom inte riktigt börjat åka hem än. Bara såna som lämnar festen tidigt för att åka hem och sova. Och så jag :)

Vi spelade TP i lag. Vårt lag förlorade. Men det var jämnt! Sen vann jag över Johan på bilspel på hans Xbox. Då blev han sur. haha! Dom visste tydligen inte att bilspel är en av mina specialiteer. Men nu vet dom.



Imorgon är det endast och bara tenta som gäller! Älsklingen borde komma hem tidigt från Malmö. Han har tenta på måndag så han borde också sitta klistrad vid böckerna! :) Bra, för då kan vi inte störa varandra..


Nu ska jag sova, sova, sova..

Milla: jag har börjat tagit det lugnt. Att ramla i trappan gav smärtsamma minne jag inte glömmer så lätt. Däremot tycker jag det är dags att du kommer hem snart faktiskt :) När gör du det egentligen?

Kommentarer
Postat av: Milla

Den upplysningen tackar vi för. Du tog inga bilder på.. konstverket? never babe, i'm never coming back..

2007-12-16 @ 17:08:42
URL: http://kull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0