Idolfinalen..

Genom en invecklad historia ska jag få gå på Idolfinalen i Globen gratis! Mihihih.. Med Peppe. Bara vi får biljetterna.

Har vart på stan tills nu. Älsklingen skickade mig hemifrån för han skulle spela gitarr med en kompis. Men jag och Peppan stack och handlade julklappar istället. Hittade en grej, den sista saken, till Älsklingen. Så nu är han färdig i alla fall. Bara mamma och Erika kvar. Sucka!
=)


Imorgon ska jag dricka glögg/vin tillsammans med Greklands-Ida. Och så ska vi göra och äta kycklingenchiladas! Mums! Och mys :)
Älsklingen åker ju hem till Eskilstuna i dag.. Jag sparar dom två hundralapparna som tåget kostar till annat istället..


Jag HATAR det här vädret. Mina billiga Dinsko-skor håller inte för regn (eller annan fukt). Så sluta regna! Det kan väl snöa åtminstone om det ska falla något från himlen. Jävla klimat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0