Jaha?

Nu då?
Älsklingen kom hem klockan 12. Umgicks lite grann. La oss i sängen och kollade på tv ett tag. Sen somnade han. Och sover fortfarande! Han är visserligen sjuk, men sover han mer nu kommer han inte kunna somna ikväll. Försökte påpeka det för honom men han sa bara: "Men älskling, jag är ju sjuk...". Väldigt ynkligt. Så jag knappt hörde. Så jag gick från sängen och satte mig vid bordet och började plugga. Good work me!
Jag har fått låna en svensk fysiologibok från svärmor. Tack! Mycket bättre att lära sig något svårt på sitt eget språk :) Nu håller jag på att anteckna av allt jag tror kan vara nödvändigt. Pretty much allt dårå..

- Man ska aldrig underskatta en tenta. Som Peppe sa igår.
Så sant så!
Nu är inställningen bytt och jag tror att tentan kommer bli supersvår! Måste plugga många timmar i veckan alltså. Phew.. Nackdelen kan ju vara att man pluggar fel också. Hoppas jag gör rätt.
Tentan blir den sista tentan på min utbildning! Yes! I vår har jag bara en tre-veckorskurs introduktion till C-uppsats/projektarbete och så praktiken. Sweetaste!




Back to the book.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0