Jo, vi kom in.

Vi kom in på finalen. Utan några direkta frågor faktiskt =)
Peppe: Hej, min släkting har vunnit biljetter men kunde inte komma...
Tjejen pressingången: Javisst, ta på er dom här badgen så kommer en tjej snart och hämtar upp er.
Er: stor samling press, fotografer och några andra vinnare.
Vi blir slussade ner i pressrummet där vi får slänga av oss jackorna. Sen blir vi vinnare slussade ut på golvet precis framför scenen. Sweet!
Sen stod vi där resten av kvällen. Satt ibland i pauserna.
Men det var en kul final. Som Erika sa om att jag var där: Coolt, lite pinsamt, men coolt.
Hehe. Jepp!

Men rätt tjej vann. Marie var bäst på vinnarlåten och Amanda kommer gå mycket bättre om hon slipper göra en skiva Rix FM kommer spela dygnet runt.. Tur. Ge henne lite rock!



Älsklingen är ju inte hemma så jag får sova själv i natt. Men jag är så trött! Kommer nog somna snabbt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0