Massor som hänt - eller?

Länge sen jag uppdaterade. Har vart upptagen ute hos Älsklingens mammas familj. Och där har jag bara tagit det lugnt! Superskönt! Kom tillbaka till stan igår. Och så var vi hos en kompis på kvällen och drack lite öl och snackade. Det var också trevligt. I dag ska jag bara slappa här hemma. Ladda om krafterna inför nyår. Som är imorgon!
Middag hemma hos Jocke och Janet. Pussa på Älsklingen klockan 00.00. Ungefär.
Sen fyller Älsklingen den 1:a och då vet jag faktiskt inte vad som händer. Vi ska fira honom hos hans mamma den 2:a i alla fall. Måste införskaffa hans present i dag. Eller imorgon. Hmm.. Men det är lätt.
Åker hem till Stockholm den 2:a eller 3:e sen. Har lite hemlängtan nu. Ska bli skönt med bara lite lov i Stockholm. Innan sista terminen i skolan börjar! Yeah!


Oh, måste kolla upp när jag måste registrera mig. Så pengarna kommer in snabbt på kontot..




Är det bara jag, eller är Singstar typ det tråkigaste man kan göra på en förfest? Eller annan gång överhuvudtaget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0