Mer aj..

Jag har inte sovit så bra. För det första gör det svinont om jag rör benen mot någonting. Till exempel ett täcke. Så jag vaknar varje gång jag rör på mig. Sen är såret i huvudet ovanför vänster öra så jag måste ligga på höger sida eller rakt upp med huvudet. Så jag har lite nackspärr..
Men det är faktiskt benen som är värst. Dom ser ut och känns som två vandrande sårskorpor och blåmärken. Kan nog inte använda byxor i dag. Har knappt ätit någonting, för jag har rensat i mitt skafferi. Käkade några strips igår och lite godis. Och drack massor med vatten. Maten är nu slut och jag ligger och svälter i sängen för jag kan inte gå till affären och handla.
Älskling, kom hem!


Som Erika kommenterade i förra inlägget. Hon har alltid vart den "ramliga" om oss två, men nu tror jag att jag är värre än henne. Grattis mig! Jag ska aldrig mer kombinera alkohol, höga klackar och stillastående rulltrappor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0