Nu är det dags!

Äntligen är det dags för lite badmintonspel! Woho! Älsklingen ringde nyss och frågade om jag ville spelade dubbel med honom mot han klasskompis och hans flickvän. Hö hö hö. Jag tackar ju inte nej såklart! Och ska dessutom vinna! :D


Skickade nyss iväg mitt första mejl angående praktik. Nu är det bäst dom svarar snabbt :) Hoppas jag får!


4:e december. Jag har fortfarande inte skaffat någon riktigt kalender. Bara en gratissak som jag fick på Monki. I dag står det: "Ställ dig på bordet" i den.. hmm.
haha!


Nu måste jag verkligen ta bort håret på benen och hitta mina gamla träningskläder. Undrar om jag har shortsen hemma, eller om jag måste spela i kjolen! piinigt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0