Planering

Är trött på pluggandet. Känner på mig att jag kan allt! Eller not.. Men nu orkar jag inte mer. Har inte städat eller packat heller. Bara kollat på Seinfelt med Älsklingen. Och ätit choklad. Ska strax, eller snart, gå till Fältöversten. Behöver handla hem matsäck som jag kan ta med till tentan imorgon (6 timmar!) och en inflyttningspresent till våra vänner vi ska till den 25:e..

Imorgon: tenta. Åka hem till Eskilstuna. Shoppas klänning med syster Lisa på kvällen.
Lördag: Farmor och farfar kommer på middag. Om vi inte är förkylda. Är jag för förkyld åker jag till Ärla istället och äter middag. Så jag inte smittar..
Söndag: slapp
Måndag: julafton! Jullunch, mamma börjar jobba, mamma slutar jobba och kommer hem halv tio, då har vi julklappsöppning!
Tisdag: middag hos mormor med mamma-släkten. Inflyttningsfest/homecoming-fest hos Jocke och Janet. Sweet!
Onsdag: julrean börjar. Hänga på låsen. Eller inte.. Åker nog till Ärla (Älsklingens hem) på eftermiddagen och stannar där nån dag.
Nyår: middag hos Jocke och Janet.
Phew.




Nu ska jag klä mig och sminka lite grann..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0