Shit!

Imorgon har jag tenta. Och ska åka hem till Eskilstuna direkt efteråt. Jag har massor att göra! Känns inte som att julen är här. Eller tentan för den delen..
Måste städa så det är snyggt och rent nu när vi åker bort. (hehe, för när vi är hemma spelar det ingen roll, eller?).
Och så måste jag tentaplugga mer, mer, mer. Och packa väskan. Får inte glömma något eftersom vi inte kommer hem på ett tag. Amagaad!

Det är kallt i vår lägenhet. Har kanske tidigare skrivit om elementproblemen? Iaf var dom här och fixade dom. Men det är luft i elementen så värmen kommer inte in. Älsklingen har vart på kontoret och sagt åt att dom måste komma och lufta dom, eller vad som behövs. Sen ringde han i förrgår och då hann vaktmästaren inte. "Skicka ett påminnelsemejl" sa han. Älsklingen skickade mejl. Ingen kom igår. Jag ringde. Ingen svarade. Älsklingen skickade nytt påminnelsemejl igår kväll. Hoppas han kommer i dag. Det är svinkallt. Sitter med massor av kläder!
Kul att dom kanske blir lagade lagom till att vi åker. Jävla SSSB...
Tror inte den här kylan är laglig ens. Hur lång tid tar det att gå in i en lägenhet, vrida lite så luften kommer ut, eller vad man nu gör, egentligen?


Har lite julmust framför mig. Smask.. Länge sen. Är pank. Typ. Så har sparat in på utgifterna den här veckan. Men nu när lånepengarna kommer imorgon så unnade jag mig en liten flaska.




Åh. Jul hemma. Bara några dagar kvar. Är det den 20:e i dag? Har ingen koll på datumen just nu.. Men tror det. Den 23:e så käkar familjen lite nygjord skinka. Klär granen tillsammans. Myser. Julafton med mormor. Juldag med resten av släkten, på mammas sida. Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0