Uj uj

Har inte hunnit blogg på ett tag!
Vi vann badminton btw :) Och det var kul att spela igen.. Har lite träningsvärk nu.

Igår var vi på inspelning av ett nytt humorprogram hela eftermiddagen. Dubbat heter det och kommer gå på onsdagar på ettan typ halv tio. Det var ganska kul faktiskt :) Tänkte gå till SysteroBror på kvällen men skippade det. Var för trött.. Det är faktiskt riktigt jobbigt att sitta på en inspelning fem timmar..


Skola i eftermiddag. Sen hoppas på svar från tidningen. Sen plugga till tenta. Sen sova.. Mhhmmm..



Jag är sjuk sugen på cheeseburgare! Nu när blåsan knappt känns alls tror jag jag kommer åka ner till stan lite tidigare och käka det till lunch. För det tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0