Vad ska jag göra?

Vakande nu klockan tio. Pigg. Varför? Varför kan jag inte bara sova bort minst halva dagen, för jag har ändå inget att göra. Jag kan i och för sig åka ner till stan och handla den sista julklappen. Men jag vill handla till mig själv också! Jag har verkligen inga pengar till det. Trodde julklapparna skulle bli billigare i år eftersom vi bara ska köpa till en i släkten genom lottning, men till alla i familjen. Tydligen hjälpte inte det. Vill inte räkna mina kvitton på hur mycket jag köpt för. Men jag kan ana..

Och jag har en tenta på fredag, men jag har inte fått pluggpanik för den än. Borde jag? Ska köra lite instudering med gamla tentafrågor senare. Tror jag börjar med dusch, frukost, shopping. Sen tenta, klä om mig, åka hem till Erica och Johan.
Så tror jag att jag gör.
Vad gör du i dag?

Sov ganska bra. Ingen ringde på klockan! Ohhhh... :O Haha. Första helgen på länge. Men jag kanske bara inte hörde, för Älsklingen har skruvat bort själva "kupan" - överdelen. Hehe.


Skönt att komma iväg från lägenheten ikväll. Får ångest av att vara ensam.. Hoppas Älsklingen kommer hem tidigt imorgon. Hoppas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0