Vad tänkte jag?

Vad för tankar for genom min hjärna när jag bestämde mig för att ta mig ner på stan i dag? Det är lördag och en vecka kvar till jul.
Människorna gick praktiskt taget på varandra! Jag simmade bröstsim genom folksamlingarna. Skyfflade tanter, gubbar och småbarn bakom mig. Ett tag, två tag, tre tag. Nu var jag framme vid rätt affär.
Rätt affär var jag vid flera gånger, men hittade inte det jag sökte. Damn you!

Inget plugg har det blivit i dag heller. Fan vad trött jag blir på mig själv. Varför kan jag bara inte ta tag i saker? Viktiga saker.

Om en timme och någonting mer ska jag gå hemifrån och åka hem till Gröndal. Jag är ganska festsugen faktiskt. Varför vet jag inte. Min kropp borde skrika "Noooo" i ren panik vid första tanken på alkohol. En kropp som inte vill få fler blåmärken, skrapsår och jack.
Det konstigaste stället jag gick ett blåmärke var på sidan av ena tutten. Typ under armen liksom. Skitknäppt att jag lyckades ramla, lyfta armen lite och slå i. Haha. Om några timmar är det en vecka sen.


Ja, jag är rastlös. Varför annars skulle jag skriva så långa, tråkiga inlägg hela tiden?

Kommentarer
Postat av: Milla

Men herregud kvinna hur MÅR du!? Jag blir ju alldels orolig när du är ute och ramlar i rulltrappor. Jag vill ju inte att min lova ska vara alldels trasig och ha ont.. Miss you!

2007-12-15 @ 22:26:04
URL: http://kull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0