Velig dag...

Jag har en velig dag. Min Perku vill att jag ska följa med ut. Tror jag. Min älskade kuss Sofia ska ut. Tror jag. Men jag veet inte. Har partat ganska mycket. (eller?). Jag skulle vilja köpa mer julklappar och då borde jag spara inträdespengarna. (eller?). Och så ska jag ut till Älsklingens familj och fira hans plastpappa imorgon. Vill vara pigg. Men iofs är det först på eftermiddagen. Tror jag.
Hmm. Hjälp mig!


Igår blev pappa och jag nästan utkörda ur huset. Mamma och Erika jobbade. Lisa hade två kompisar över varav en har fyllt/fyllde år/skulle fylla år. Så hon hade bakat tårta och stod och stekte hamburgare. Jag och farsan flydde huset och käkade pizza på Billy Boy's. Men mums vad bra dom är på att göra mat =) Efter maten tog vi en tur till Växtriket. Ojade oss över dyra blompriset. Köpte en amaryllis och en kruka. For hem till min faster som fyllde år. Lämnade blomman. Hamnade mitt i smörgåstårtaätet med lite andra släktingar. Var proppmätt men lite glass slank ner. Satt och snackade ett tag. Skrattade åt mina supersöta kusinbarn. Lämnade Fröslunda och hämtade upp Erika som slutat jobbet på vägen hem.
Hon hade handlat med sig popcorn, godis och julmust hem (hon jobbar på Coop). Kollade på White Chicks halv tio.
Tack gode gud för att Andreas åkte ut. Nu ska bara Amanda vinna. Eller så ska hon komma två och få släppa en icke-"RixFM-spelar-samma-låt-hela-dagarna-skiva". Vad tycker du?


Och framför allt: vad ska jag göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0