12:13

Amagad! Är klockan snart halv ett? Fan va skönt.. haha!
Imorse började jag och Älsklingen med att titta på en film. The Pursuit of Happiness hette den. Will Smith spelade huvudrollen. Den var fkt mkt bra. :) Även om det gick lite väl dåligt för honom ibland. Den är nog baserad på en verklig historia. Hoppas det... Det var ingen komedi iaf. Drama.

Sen blev klockan helt plötsligt mkt. :) Men skönt de, annars hade jag haft så mkt dötid. Ska duscha nu. Sen är det Providence på TV samtidigt som jag städar lite. Ska dammsuga och torka golven. Samt lite inne på toan och sånt. :) Aja.
Ärlafamiljen kommer kanske förbi här en snabbis eller nåt. Då måste det ju vara lite fint. Sen ska vi ju ut och äta ikväll. Undrar vad jag ska ha på mig.. hum hum. Har ingen fin varmare tröja. Fryser kanske om jag bara har en t-shirt på mig. Får se vad det blir :)


Men först duschen!
Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0