??

Min mat smakar ingenting. Det är ganska så tråkigt... Tänkt att det finns folk som är sjuka och kan inte känna smak av mat eller dryck! Kan man överleva med enbart känslan av konsistens?
I don't think so!
Jävla snoriga näsa!

Pust..
Fick iaf svar på ett mejl idag. Dock gav det inte så mkt, men jag är inte bortglömd/ignorerad. Tack tack Åke på Naturhistoriska riksmuseet. :D


Ska ringa min mamma och klaga lite över min sjukdom nu... Och beställa mat jag vill äta i helgen. Måste bunkra upp i magen när det väl är gratis. haha!

Sådärja.. snackade lite med mamma och pappa i luren :) Dom tyckte synd om mig och min förkylning.. Försökte få tag på mormor oxå men hon svarade inte. Hade tänkt träffa henne på fredag och kanske handla eller nåt.
Helgplanering:
torsdag - åka hem till familjen
fredag - handla med mormor och sen ha mysig hemmakväll
lördag - mamma fyller år. utgång med Peruk-Porki och hennes klasskompisar på kvällen
söndag - ta det lugnt och sen åka hem till Stockholm igen.


Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0