Eftermiddag

Kollar som vanligt på Navy CIS. Sweeet. :)
Har vart ner till stan och handlat mat oxå. Tungt att bära hem juice och sånt.. vore skönt med en bil ibland :P Men men.
Längtar efter kvällsmaten. Stark pastasås med kyckling. (se recept i tidigare inlägg). Så jäkla gott!!
Undrar när Älsklingen kommer hem...? Antingen fem eller sex. (seent!). Boring. Sen måste han installera InDesign till mig så jag kan redigera min artikel snyggt.

Det var kallt ute idag. Brr.. Hade ändå på mig ganska bra med kläder. Burri burri. Hoppas det blir varmare snart så man kan slänga undan alla vinterkläder! Mysa ute i bara jeans och ett linne. Sweet.

Åhh.. Längtar som fan efter morgondagens mabuffé.
Haha. Jag tror att jag är ganska hungrig. Tjatar om mat hela tiden. Hehe.. Men om två-tre timmar sitter jag nog här mätt. Yummie.


Baj baj

Kommentarer
Postat av: poop

I did like it alright! :D hihi

2007-02-22 @ 00:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0