En dag

Det är fortfarande snöigt ute. SUCK! Kan det inte bara smälta bort och försvinna för den här våren? Blää.. Vill kunna ha mina gympaskor utan att de tar in massor med snuskbrun smält snö från Drottninggatan.
Ska kila om tio minuter. Gruppen och jag ska träffas kl 11 på John Chris och börja arbeta. På ett arbete som vi kanske inte riktigt förstår. Men det ordnar sig. Det gör det alltid..

Får INTE glömma att gå till Hemköp idag. Igår gjorde jag det. Suck suck.. Då fick jag ta en promenad till Ica när det var som mörkast och kallast. Burr..

7 minuter kvar.


6 minuter kvar.


Ska kanske spraya håret lite mer. Eller knyta halsduken eller nåt...
Skriver nog mer ikväll.
Ha en bra dag!
Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0