Fredag, lördag, söndag...

Fredags:
Lämnade Stockholm med 13:55-tåget till S-näs. Kom fram 20 i.. Traskade bort till (spök)huset där festen skulle vara. Fixade iordning oss. Väntade på att folk skulle komma så vi kunde äta nån gång. Potatissallad, grillad kyckling och rostbiff (och sallad). Så jäkla gött!
Sen partade vi gärnet. Blev såklart lite för mkt att dricka men kände inte av överflödet dagen efter. Var ju bakis men borde vart med.. Tog bussen hem till Etuna vid elva och vid halv tolv hade vi (jag, Erika, Sofia och Stefan) hunnit äta en hamburgare på Corner. Smaaaskens! :D

Lördag:
Har alltså nu ätit en hamburgare. Åkte hem till Hällby. Mamma möter i dörren och säger att hon är vinterkräksjuk. Jag tänker nästan vända i dörren och åka hem till Stockholm igen. Men gör inte det. Mamma mår inte så dåligt så jag chansade. Ännu har jag inte mått dåligt. Phew...
Jag och Erika åkte till godisland. Handlade godis och chips för hela slanten. Götti. Kollade på Melodifestivalen. Hejade på Sebastian.. Lätt bästa låten! Näst efter the Ark of course (my hourse, som Erika säger).
Somnade vid 10 med tidningen i handen.

Söndag:
Vaknade kl 8. Somnade om. Vaknade kl 9. Somnade om. Vaknade nästan kl 10.. Somnade inte om. Hade alltså nästan sovit 12 timmar. Skapligt.
Men med tanke på att jag endast sovit fyra-fem timmar fredag-lördag så var jag värd det. Plus att den natten spenderades på en tunn bäddmadrass bredvid Perku och Sofia.. Aouch.

Men idag ska jag bara vara hemma här i Hällby. Den enda planen jag har är att jag ska åka upp till Konsum och handla Aftonbladet. Jo, iofs, den andra planen jag har är att jag ska åka hem ikväll. Troligtvis sent, runt 22, med älsklingen.. (som repar med bandet här i stan).

Men men.
Ska kolla vad som finns på tv.. Samt tjata på att pappa ska sluta dammsuga på övervåningen. Grr..
Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0