Fyra år och ett tredjedels år

Det är den 15:e idag. Det betyder att jag och älsklingen firar någonting. Just idag är det fyra år och tre månader. Vi firar mest för att kunna vardagslyxa lite. Fast det fixade vi ju igår :)
Mumsig mat! Mumsigt vin! Mumsig pojkvän!
Idag kommer hans pappa, bror och syster hit. Vi ska äta pizza :P Yummie....


Imorgon ska jag till Strängnäs på fest i min systers klasskompisars hus. Hehe, långt ifrån låter det som.. men det ska bli grymt kul. Trodde jag inte kunde åka, men planerna är ändrade nu. Sen på lördag åker jag hem till Eskilstuna för att sen åka hem från Eskilstuna på söndag tillsammans med Älsklingen som repat med sitt band. Phew.


Men nu ska jag först titta klart på Providence. Sen när det är slut är det 20 minuter innan nästa program börjar och så hinner jag duscha och diska eller nåt..Måste städa lite nu när vi får främmande. Städade ju igår oxå, men ska typ göra det lite noggrannare nu :)


Dags att sätta igång då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0