Hmm...

Fel låt vann.
Bästa: den där god morgonsången med Uno och Irma :) Glad och somrig... eller handlade den om morgonen? Hahaha!
Nackdelen med schlager är just att man glömmer dom så snabbt. hihi


Fortfarande grymt sjuk. Kommer säkert inte sova bra inatt heller. Ska dessutom tvätta imorgon. Fy fan! Ska inte tvätta på tre år efter det här... Nu är det fan Älsklingens tur. (sådeså)


Jag är en hopplös människa.
Fan fan fan.
Kan ingen hjälpa mig?!
Gud, varför hatar du mig?
(varför ber jag ens till en gud jag inte ens tror på. Däremot kommer jag återfödas till en mask eller liknande) haha!

Ska iaf lägga mig i sängen nu. Med tvn på. Den stänger jag av när jag nästan är medvetslös av sömn. Sen kommer jag iaf vakna typ runt 2-4 av alla tillnyktrande studenter på väg hem från krogen. Gärna väldigt gapiga/pratiga tjejer med klackar. (nackdel att bo på bottenvåning).
Då kommer jag dessutom ha så jävla ont i bihålorna (fullpackade med oändligt mycket snor). Känna mig kissnödig. Höra knäppande ljud i lägenheten. Börja fundera på saker, som jag ändå inte kan lösa, eller göra så mkt åt (typiskt natt-tänk). Sakna min Älskling... Frysa/svettas. Vilken det än blir kan man inte sova av dom. Är jag varm så dunkar mitt hjärta som en duracellkanin, vilket gör det omöjligt att slappna av.
Suck.
Det är inte kul att kunna se in i framtiden.

Min syster är den näst snyggaste tjejer i världen. Jag kommer först. (jag är äldst och förebilden, sådeså).
perku.blogg.se
(jag kom på smeknamnet, cred).


Blä.
Måste diska imorgon oxå.
Hatgöra.


Amagad. Vad mycket jag skriver. Vem läser den här skiten iaf?
Eller så här: om jag fortsätter skriva i den här takten kan jag bli den mest publicerande bloggaren = reklam = pengar = kändisskap = pengar = lyx = nya skor = lycka.
Fast lycka kommer inte från pengar. Det underlättar en del, eftersom man då kan slippa den ångest man känner varje gång man köper en liten onödig grej. För pengar man borde lagt på något vettigare. Händer allt för ofta.
Ny tanke: jag borde blir krönikör. För om jag alltid sitter på kvällen så här och skriver. I den här takten och med dom här tankarna kommer jag bli asbra!
Måste skriva en krönika och föröka sälja den. Håll tummen för fan!


Nu: sova.


(är nog för sjuk för julklappsbytet imorgon. får ta julklappen jag köpt till mig själv ist - fniss -)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0