Ingen rubrik

Ehm...
Klockan är snart 18. Kvällen är här. Det snöar ute (mys). Mina systrar hatar. Why?

Pratade med min Älskling som var ute igår förut (imorse). Jag väckte honom vid tolv.. Han lät inte så pigg. Haha! Sen ringde han vid ett och var då lite piggare. Men fy fan för att åka buss en och en halv timme bakis. Näst värst efter att flyga full/bakis (been there, done that lixom). :D
Men ikväll måste han nog må bra. Eller?


Planerna för dagen uträttades. Aftonbladet var dock tråkig att läsa idag.. Hade inte hänt nåt speciellt intressant att läsa. Det händer allt för ofta känns det som.
Hämtade Lisa hos mormor oxå. Har legat framför tvn och kollat på Animal Planet och sånna kanaler som inte jag har :P
(passar på)
Ska ta mig en macka nu. Eller en pizza. Men helst en knäckemacka med romsås på. Loooove it!
Käkade en ägghalva med romsås imorse. Det kan man verkligen ha på allt!

Smell you later.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0