Kära blogg

Just nu sitter jag i mitt gamla barnrum hemma i Eskilstuna. Min mage är mätt och glad efter Hällby-pizza (kebab, calzone och hawaii) Fast bara lite av varje såklart :)
Idag har jag gjort det här: vaknade vid nio. Käkade ett stekt ägg till frukost. Gjorde mig iordning för att åka till Tuna Park med mamma och pappa. Började blöda näsblod strax innan vi skulle åka. Damn.
Blödde klart.
Åkte till Tuna. Pappa (!) shoppade kläder...
Åkte hem tillsammans med hämtmat från "kina"stället där. (smaaskens). For till mormor med mamma och pappa och fikade. Smaskigt igen. Skjutsade mamma till jobbet efteråt. Kollade på tv sen stund. Hämtade Lisa i skolan, hämtade Erika vid tåget. (klockan är nu 16)
Till Tuna Park igen. Shoppade födelsedagspresenter till mamma som fyller imorgon. Köpte med oss pizza hem. Götti.



Imorgon:
mamma fyller. Det betyder att hon får välja födelsedagsmat : oxfilé. (jäkla lyxigt alltså)
Sen ska vi till Erikas kompis och förfesta samt kolla på Melodifestivalen... Sen gå till Lotus innan tio (gratis inträde) ;)


Wie!

Jag är så jäkla avis på alla bajsar som ska på Mando Diao ikväll.
Speciellt på min syster som FÅTT en biljett GRATIS och inte ens tycker dom är så bra att hon vill så längst fram och hoppa... jag är mer värd den biljetten.
Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0