Kväll

Har jag inget annat för mig så skriver jag här.
Vem är det som läser egentligen?
Ska satsa på att bli den mest aktiva bloggaren, ever, och få massor med reklampengar. (pension)

Älsklingen har åkt iväg till kontoret för att städa. :( Det är tråkigt att vara själv mkt.
Jag ska nog faaaktiskt ta en promenad imorgon. Om det inte är allt för kallt. Ska ladda mp3n över natten så jag har lite bra musik att lyssna på.
På tal om musik, måste fixa hem The Knifes skiva. Tror att den kan vara lite bra.

På lördag är det fest!
Förferre hos Frida. Tillsammans med Tobbe och Jonte. Sen ska vi till Berns och se Nouvelle. Vem det nu är :)
Måste kanske lyssna på nån låt så man vet.. men det är nog nåt elektroniskt eller liknande.
Men kul med lite party iaf..

Men men.
Ska väl ta att avrunda nu då.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0