Lördag

10:58 - Scrubs
Idag är det lördag! :D Lördag, lördag, lördag... Men varför är jag glad för en ledig dag? Jag har ju vart ledig i stort sätt hela veckan. Hehe
Men idag ska jag ner på stan, snart. Ska först bara titta klart på Scrubs och sen fixa iordning mig snabbt. Sen bussen till Norrmalmstorg, en kort promenad till staden och sen leta topp till kvällens fest och utgång. Yes!

Hahahaha, Scrubs är så jävla bra! mwahahahaha


Alltså, för en gång skull sitter jag bara och tittar på skärmen och vet inte vad jag ska skriva.Jag som alltid babblar på som fan :) Hehe. Tänkte om jag skriver så här kanske jag kommer på nåt att säga.

Ajsing. Jag var ju hemma förra helgen och hälsade på en snabbis. Och mamma hade typ vinterkräksjukan och pappa influensa. Good. haha.. Men jag klarade mig, som tur är. Men ringde mamma i förrgår och då hade hon fått influensan nu. Jag hade nog grymt med tur alltså... Phew!

Ska kolla klart på tvn nu.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0