Måndag

Satt på tunnelbanan hem. I sätena bredvid satt en finsk familj. Troligen turister som skulle med färjan från Frihamnen (min granne). Pappa säger nåt på finska till sin dotter. Hon reser sig och går till området vid dörrarna där det finns glasskärmar. På dem sitter det relativt nya kartor över tunnelbanesystemet. Hon står på fel sida och läser alla ord från fel håll. Alltså baklänges. Hon kliar sig på huvudet (fast jag trodde man bara gjorde det på film). Hon hittade Råpstein (som dom utalade det). Sen Gaärdät.
Smart?
Nja..


I fredags på festen bestämde jag mig för att kamavvänja Perku från sin älskade kam. Hon skulle nog hellre vela att kammen överlevde en olycka än sig själv. Så mycket älskar hon sin kam (tragiskt?)
Under kvällen fick hon tillbaka kammen, men på morgonen var den försvunnen. Jag letade i mina väskor och fickor men hittade den inte. Sen idag på väg till tunnelbanan hittade jag den i väskan. Just i det fack som jag alltid använder mest! Konstigt...
Nu vill hon att jag ska posta kammen till henne.
Mwahahaha


Det ska smaskar tacos här på Gärdet idag. Fy fasiken va gött!
Jag tänkte så här: mina pengar är nästan så gott som slut. Varför inte bara slösa bort dom sista på god mat, nu när studiepengarna kommer på fredag iaf. Handlade dock hem makaroner oxå, så nu har jag lunch för hela veckan. (beroende)


Har inget i skolan den här veckan förutom en inlämning på fredag. Och den inlämningen är bara för den reviderade versionen av artikeln vi skrivit. :)
Najs.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0