Nu du!

Wie!
Äntligen har jag fått tag på en arkeolog som vill bli intervjuad... Väntar på svar just nu.
Sen ska jag bara skriva klart artikeln, alltså lägga in hans citat i texten. Sen låta honom kolla den, sina egna citat samt efter faktafel :) (som jag hoppas att det inte finns några)

Oh, måste lägga fram kycklingen för tining. Det blir wok till kvällsmat. Aslänge sen jag lagade det... Ska bli gött. Sen imorgon ska jag och Älsklingen gå och storhandla. Måste få hem mat! Vi har ju inte vart hemma tillsammans på ett tag och på så sett hunnit göra det.. Men nu är vi ju båda hemma så vi får passa på.
Är så grymt sugen på lax.. lax i ugnen med citronsås, med kokt potatis. Yummie! :P

Är det nån mer än jag i hela världen som hatar den nya reklamen för hårfärg, med hon den där irriterande svenska skådespelerskan.. Nutrisse betyder näring. Ta hand om dig..
Kräkas på!!!


Undrar vad jag ska äta till lunch... kanske varma mackor. Får se om jag fortfarande kan hyvla osten eller om den är omöjlig.. får se.
Ska kolla lite på tv. Och hoppas att jag får svar på mejlet snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0