Otur, otur, tur

När jag kom ut från dörren var det fint väder ute. Sen rundade jag ett hörn och precis då började det blåsa massor och snöa! Som en liten snöstorm... Jag tittade bort mot Prisextra. Flaggorna stod rakt ut och jag visste att jag vart tvungen att passera ett stort fält. Nej tack.
Styrde mina steg mot Fältöversten istället. Handlade maten. Men när jag kom ner till tunnelbanan kom jag på att jag glömt jäst!! Fuck fuck fuck! Typ det viktigaste. Hade jag glömt tomatsås eller nåt hade Älsklingen kunnat köpa det men degen ska lixom jäsa två timmar. Så antagligen skulle jag få gå iväg igen när jag kom hem. Nej tack.
Rotade igenom alla skåpen. Längst in hittar jag ett paket med torrjäst. Tack tack tack!
Sen åt jag min micropizza och Wasa Sandwich (mums)


Kollar på Navy CIS. Bästa!
Måste diska när det är slut... blääää
Men annars har vi inga tallrikar att äta på Inte bra, inte bra. Det är det smarta med att bara ha så många tallrikar som vi bor här (förutom fin-tallirkarna) :)

Smell you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0