Prosit

Jag nös seriöst minst sex gånger nyss. Det har nog inte skett sen jag och en kompis snyffade salt på godis när vi var små.. Endast för att vi skulle nysa. haha
Som tur är har jag inte fått träningsvärk i ryggen eller magen från allt nysande och hostande. (urk)


Idag återförenades Goonies.
Kommer det en ny singel snart?!


Imorgon måste jag släpa mig till skolan. Hur dåligt jag än mår.. För kl 10 har jag handlledning till artikel med min lärare. Plus att jag måste gå och låna böcker om Stonehenge oxå. Hittar inget bra på internet... och internet är inte en så bra källa heller. Artikeln kommer faktagranskas men ändå.

Snart är det Singstar-fest hemma hos mig igen. Fast måste hitta ett singstar först eftersom Älsklingen lånat ut vårt till Ärla-familjen. Suck suck.. Men jag tror att Daniella hade ett. Toppen!

Har bara ätit mackor idag.
Frukost/lunch: varma mackor i ugnen.
Middag: två rostade mackor med salami.
Jag gör inte av med så mkt energi av att bara ligga hemma och kolla på tv. Iofs kanske min kropp behöver energin till att jaga ut äckliga basiller.


Jag kommer missa Mando Diao när dom spelar på Raw oxå. Surt... Men om jag vinner nån hundring kan jag gå. Och ifall det finns biljetter kvar (vilket är mkt tveksamt)
Men men.
Ska ju ändå till Lotus med Perku-porki på lördagen. Innan tio = gratis!
Sen ska vi baaara dansa och vara snyggast!
Har kanske inte råd att handla nåt att förfesta med, men Perku säger att mamma och pappa bjuder på vin till maten nu för tiden :O
Helt chockad. haha


Sommaren har börjat planerats. Det kommer bli en bilning tillsammans med minst Petronella och Erica. Vi ska till Gotland och Danmark. Först till Danmark för att köpa billig öl, sen festa på Gotland. Jag kommer få köra, eftersom jag är den enda som vart diciplinerad nog att ta körkort ;)
Sen ska vi alla jobba på Arvikafestivalen oxå. Hoppas jag inte jobbar dagen då Melody Club spelar! Me love.

Alltså, skärp dig Johanna.
Vem orkar läsa allt det här egentligen? Superlånga inlägg om typ inget... suck suck.
God kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0