Snart så

Har kommit hem från stan. Jag hittade toppen jag ville ha. Den där från Gina som är på reklam nu för 129 kr. Köpte den i röd. Så idag ska jag vara röd och svart. Ska ha mitt svarta bälte med rosett på i midjan. (sööt)
Hittade dock inget halsband att ha till. Får se vad jag har hemma.
Yummie. Käkade nyss rester från igår. Potatisgratäng med tzatsiki och rostmacka, som jag hade tzatsikin på :P Mumsi mumsi...


Nu har jag två timmar kvar innan jag ska åka ungefär. Kollar på Fab 5 nu.. ska kolla klart på det, sen börja göra mig klar.

Damn. En nagel har gått sönder. Hatar när bara en nagel är kort! Vill inte fila ner alla andra heller.. men men (pling! Dagens i-landsproblem)


Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0