Snörvel...

Jag är sjuk.
Sjuk, sjuk, sjuk...
Min näsa rinner. Min hals kliar ända upp till öronen. Och så lägg till lite hosta till det.
Sen har jag träningsvärk oxå. Undrar vart det kommer från?
Hum..


Idag (hittills): letat information om den nya upptäckten vis Stonehenge (blivande artikel). Ätit frukost. Saknar älsklingen över msn. (han har ju lämnat mig för en helg i Eskilstuna).
Senare idag: försöka komma iväg till Fältöversten. Är i desperat behov av Ipren, nässpray och hostmedicin.. Får knapra ett piller innan så jag kan visa mig ute bland folk..
Ska nog unna mig Pringles idag oxå. Med sour creme-smak.

(paus för snytning)

Hehe. Återigen visar dom vår korvkiosk på reklamen.
- Hur går det med min 22-halvare?
(pensionreklam med Felix Herngren)


Ehm...


Nog för nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0