Tvättar...

Mitt nattliga spådom att jag skulle vakna under natten slog in.
Den var nästan exakt som jag trott (se föregående inlägg)
Runt två-tre. Dunk-dunk-dunk-dabbadunk-dunk-dunk från puben (lokal man kan hyra fyra lägenheter bort). Samtidigt står det ett gäng väldigt fulla killa utanför i korridoren (säkert på pub-festen). Dom kunde inte tala rent. Det enda jag hörde var bröl i olika ljudlägen. Hemskt, hemskt...
Jag låg och hoppades att någon annan störde sig på musiken och skulle ringa störnings-jouren. Vilket innebär att man får böta typ 1000 spänn (varför inte mer?).
Kunde dock somna om.
Skönt...

Vaknade imorse runt 9.. Låg i sängen och halvsov/drömde tills halv elva. Sen gick jag upp och sorterade tvätten. Hade en tvättid kl 11. Så nu har jag vart där nere och stoppat in maskiner. Ska tillbaka om en halvtimme och stoppa allt i tumlaren/torkskåpet.
Sen ska jag vila resten av dagen.
Och diska... (morr)


Jag tror att jag fått feber idag. Urk... Samt liten molande huvudvärk. Och det kliar i gommen! Gaaah, gå över din helvetesförkylning!!!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0