Amagaad

Det var ju förtusan snö på marken när jag klev upp ur den varma sängen. Perku ringde och väckte mig. Anledning: jag hade fått hem ett paket med posten i Eskilstuna (som inte hade eftersänts) och hon undrade om hon fick öppna den för att hon var så nyfiken. Sure.
Det var en film från Gröna Lund som skulle få mig att minnas sommaren och vilja jobba där nästa år igen. Jag har ju för tusan redan sökt! hahaha
Dom är lite sena...
Whatever.



Ska handla och städa idag. Mor och far kommer hit en snabbis imorgon. Ska bjuda på lättlunch. Whatta? Vad ska man göra då? Korv med bröd... haha.. nej nåt annat ska jag göra :D


Ska läsa min bok några timmar först.
Ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0