äntligen

Jag fick ett mejl från min älskling idag. Som han hade skickat igår... Mmmm
Det var underbart.



Ska till skolan idag. Sen ska jag städa inför tjejhelgen! Nyheten med den är att jag inte kommer ha festen här på lördag, utan vi ska vara hos själva födelsedagsbarnet :) Skönt att slippa städa från 15-20 pers på söndag! hihih
Ska gå hemifrån om 45 minuter iaf. Sen har jag bara skola i en och en halv timme. Ska endast diskutera ämnet vi valt till projektet. Hoppas mitt blir godkänt!


Peace out.

Kommentarer
Postat av: pooooorki

joo jag har ju ett par vinterskor, men de är väl inte så bra antar jag! ska leta efter ett par bra skor i sthlm!! ;D iiiih, en dag kvar. jalla bye

2007-01-24 @ 09:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0