Burgare

Hamburgarna blev helt okej! Dom smakade smasken iaf... Problemet var att dom delade sig lite när man stekte dom, så man fick vända försiktigt så gick det bra :)


Kollar lite på tv nu.. ska strax ta en dusch med älsklingen. Är lite frusen så det ska bli underbart skönt att värma sig lite.

Imorgon ska jag göra klart artikeln! Sen förbereda en presentation av den tills på onsdag. Kommer då träffa klassen för första gången sen den 22:a då tentan var. En del var inte ens där då, så vissa har jag inte sett på över en månad. Underligt...
Fasiken alltså. Har redan gått halva min tid i högskolan! Fan va snabbt tiden går.. Fast kommer iofs kanske läsa vidare när jag är klar. Det lutar ganska brant åt biologihållet. Om jag är behörig vill säga.


Nu: duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0