fredag

Idag är det fkt fredag! Vilket innebär helg, godisätning och läskdrickande! (för det får man inte göra på vardagarna)
Både jag och älsklingen är lediga idag. Så vi ska nog ta det lugnt (som vanligt). Älsklingen ville köpa ett par nya Cheap Monday så vi ska nog ta oss till Götgatan så småningom.

Det snöar ju!
Såg det när jag var på toa imorse. Sen snöade det fortfarande när vi vaknade igen! (lyx) Iofs är det blått på himlen nu :) Men (!) vinterskorna ska minnsan på! Jag har inte köpt dom för att dom ska ligga i garderoben hela vintern... hehe
Hade ju kjol på mig igår. Tur att jag hann det innan vintern kom igen.


Hittade en 20-lapp på gatan igår. Efter det dubbelkollade jag varenda ljus lappliknande sak som jag såg på marken. hehe.. Fast jag hittade inga mer pengar. Tyvärr...

Men då kanske man ska ta tag i den här dagen oxå! Börja med att t ex läsa dagens tidning. Sen äta frukost. Duscha... You name it!


With love. J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0