Galet!

Jag trodde jag började 13 idag. Tjena! haha...
Jag vaknade av mig själv klockan nio. Satt vid datorn, duschade.. städade badrummet, dammsög och så vidare. Tänkte precis börja göra mig klar och fixa lunch när jag snackade med Erika på msn tio minuter i elva. En timme och tio minuter innan jag skulle gå. Trodde jag.
Men så var det ju inte. Såg helt plötsligt att en klasskompis loggar ut från msn! Det gjorde mig fundersam och jag stack och kollade schemat. Jag började 12!!
Vilket betydde att jag borde lämna lägenheten om tio minuter!!! Jaiks! Så jag kutade till spegeln, sminkade mig snabbt som fan.. "fixade" håret osv... Men jag hann!!! (I'm the best)
haha
Var väl inte världens snyggaste kanske, men jag kom iväg till skolan i tid. Var en ganska viktig föreläsning dessutom.


Men nu ska jag kolla på AFV. Sen ska jag möta tjejerna kvart i nio på centralen. phew....

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0