Ge mig!

Amagaad.. är sjukt sugen på gewdish :)
Orkar jag ta en promenad till ica? well... maybe. Älskling?
Jag kommer annars få godis av Älsklingen imorgon OM han blir sur eller inte orkar gå upp ur sängen på en gång. För han måste upp tidigt och plugga till sin tenta. Då sa han: du måste få upp mig ur sängen imorgon, även om jag blir jättetjurig. Då sa jag: bara om jag får en jättegodispåse om du inte kommer upp eller blir sur på mig.
Okej, sa han då.
(yes)
Funderar på att retas lite extra med honom imorgon bara för att han ska bli sur så jag får mitt godis. Om jag nu inte hundvalpsögnar han idag så han oxå blir sugen på godis och går med mig till ica.


Fan va jag tjatar om godis... men det var ett tag sen. Sen händer det inte så mkt annat som jag kan skriva om :D


Planerna för imorgon är att städa lite. Mamma och pappa kommer och hälsar på och då måste det vara lite fint. Sen kommer jag nog gå och handla lite mat... för helgen och så. Får inte glömma mjölk till mammas kaffe! ;D
Dom kommer hit till Stockholm från Eskilstuna för att lämna mina saker som jag inte fick med mig hem på nyår. Typ min symaskin, en jacka och en elvisp. Ganska svårt att klämma ner i en inte allt för stor resväska. (hehe)


Älsklingen spelar Zelda på vårt Wii. Ska som alltid slå honom i tennis ikväll... moahaha! Sen kommer vi nog bowla. Slog mitt rekord igår. Har nu 236! Askalasbra! Älsklingen har 268 eller nåt... snäppet bättre :D

Ska tjata lite om godis nu. Han sa för en stund sen att han blev irriterad för att vi snackade om godispåsar så mkt att han blev sugen på det själv. hehe.. måååste utnyttjas!

Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0