God morgon

Urk. klockan är ungefär tre timmar för tidig för mig att sitta här. Gick dessutom upp för trekvart sen...
Jag hatar det där när man vaknar på morgonen, inte kan somna om, väljer att titta på klockan bara för att se att alarmet kommer ringa om tre minuter. Det hände mig idag.. suck. Det finns inget värre alltså...

Har skola idag. Annars hade jag inte vart uppe nu. Ska gå till tunnelbanan om en halvtimme. Men har bara håret kvar att fixa. (så det är lungan)
Är så trött så trött...
kommer stupa i säng när jag kommer hem. När nu det är.. vet fkt inte när jag slutar idag :/ Vi har redovisningar och ska gå när alla är klara... phew. Men max en kvart var. lätt.



Ska sätta igång hårfönen nu.
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0