hej hej

Har vart i skolan. Är lite trött. Sömnig snarare.. (måste välja rätt ord)
Fick lite uppgifter som ska göras till imorgon. Suck... Måste dom börja så hårt?!
haha
Ska iaf skriva ihop det som jag, Petronella och Erica fixade idag. Sen måste jag välja ett ämne som jag ska skriva ett projektarbete om. Max 6000 tecken.. (inkl mellanslag)
Det ska handla om något vetenskapligt. Och det måste vara en nyhet! Amagaad... Hur lätt är det? Alla jäkla tidiningar jag ju typ redan skrivit om allt som kommer från Science eller Nature. Suck.
Men det ska nog fixas! :)
Tips?!
Ska dessutom försöka sälja artikeln till någon dagstidning. Typ Eskilstuna-Kuriren. :D
Money!


Planerar tjejhelgen, med tjejerna på msn :) Kommer bli askalas! hihi


Ska göra det där skolarbetet nu.
Baaaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0