jaa!!

Idag kom studielånet. Jag är inte pank längre!!!
Fast jag ska iiinte slösa nu. Bara liiite... Har inte kunnat unna mig själv nått på över två månader! Nästan allt har gått till julklappar och mat. Fast det är oxå kul fkt :)



Urk. Klockan är för lite för mig... har vart uppe en halvtimme redan. Men har bara duschat ;) Ska gå från lägenheten klockan åtta. Sen håller jag tummarna för att det inte ska vara förseningar i pendeltågstrafiken (vilket det garanterat kommer vara, för stockholm har inte lärt sig hur man ska handskas med snö!)
suck på dom...


Mmmm, ska nog käka frukost snart. smaskis..


Jag slutar skolan tolv. Det är en ganska okej tid. Sen ska jag hem och vila mig. För nu på vårterminen är det alltid mer i skolan än på hösten. Lektioner nästan varje dag. Så då måste man vara utvilad och sova gött!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0