Lördag...

Har precis diskat all disk från igår.. suck. Det var mkt och jobbigt. Men nu ska jag unna mig lite frukost. Ska nog steka mig några ägg, utan gula (of course).
Sen måste jag plugga lite. Ska skriva klart artikeln tills på måndag.. Har lite kvar att göra.
Idag ska vi äta hemmagjorda hamburgare så jag måste fixa köttfärsen oxå. Hoppas jag fixar det :)
Gud vad pysslig jag är! Bakar eget bröd och gör helt egna hamburgare. haha! Vad blir det härnäst?
Men ärligt, det är mkt billigare att göra egen mat än att köpa färdigt. T ex pitabröden jag bakade gick på kanske 12 kr sammanlagt för 10 st. Hamburgare vet jag inte än, men köttfärsen gick på 20 spänn, sen lite ströbröd, salt, ägg, vatten... inte så dyrt och tusen gånger godare! (smaskis)


Nu kurrar magen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0