mars och popcorn...

Jag ska skicka mitt namn till Mars.
http://planetary.org/special/fromearth/phoenix/ - gör det du oxå!


Jävla popcorn!
Hade handlat hem micropop som jag skulle njuta av. Sen poppar jag en påse. Men den "utvecklar" sig inte utan popcornen blir helt brända och stinker skit! Äckligare än vanliga brända popcorn! Då tog jag en annan påse för att försöka igen. Samma sak!
Jävla skitgrej.. Så jag slängde den sista påsen och gjorde vitlöksbaguette ist.
(luktar fortfarande bränt dock, blä)


Ska göra en skoluppgift nu. Till imorgon ska vi ha skrivit en kort förklaring av en vetenskaplig sak, och den ska vara beskriven för ett barn. T ex vad DNA är, varför havet är blått osv.
Vet inte än vad för ämne jag ska välja... får se.
Ska höra med min kära lillasyster om hon har nån idé. Sen ska hon få läsa den och säga om hon förstår :)

Sen måste jag ha bestämt artikelämne, skrivit en synopsis och mejlat den till läraren inom en timme och tio minuter. Mamma ringde imorse och tipsade om en sak, som hänt på sjukhuset i Eskilstuna. Men måste vänta till ungefär 20 över då pappa kommer hem från jobbet, så ska jag fråga honom och se om det är intressant... hmm hmmm...
Annars har jag ett annat ämne på G :D


Inte för att jag alls läser kontaktannonser, men mitt öga fastnade på en annons idag i DN. Så jäkla rolig!
Män söker män
Jag är en kille på 19 år som söker någon
som är ungefär som jag. Jag hatar
skogspromenader som innebär
svampplockning, hundar är min grej
men jag hatar katter. Jag är inte lugn
eller sansad och jag har inte herpes.

Helt knäpp va?


Måste plugga nu.
(vinkar)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

inte kul med brända popcorn :/

2007-01-23 @ 17:08:00
URL: http://hottrendy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0