Nähä...

Jag plockade fram min finaste, mest användbara julklapp - min symaskin. Jag skulle sy, där med basta! En klänning gärna.. Problem: jag har inget tyg. Ever.
Så jag fick plocka fram gammal/för små kläder... Fast det fanns ju inte tillräckligt med tyg till att sy en klänning av det iaf. Men hittade en för liten kjol som jag tänkte göra om till en tubtopp. Hur svårt kan det vara egentligen?! Tydligen ganska svårt... Speciellt när man har bröst som är lite större än resten av magen.. som jag då.
Först höll jag på att nåla fast hela toppen på mig. Inte så smart eftersom jag måste ta av mig den. En annan nackdel var då att jag inte kunde göra toppen med blixtlås, eftersom jag inte har något till övers :)
Men fick ihop en liten insyning och sydde ihop toppen så att den blev lite snävare. Problem: under ena bröstet så fanns det väldigt mkt typ som bara satt där, som jag verkligen inte kunde få bort! Då tänkte jag att jag kunde sy en topp med en arm, för det skulle funka. Men när den var klar blev toppen helt osexig och ful. Även om det faktiskt blev en topp, så var den ful.
haha

Men jag försökte iaf.

Ska försöka igen, när jag har köpt hem tyg. Inte av något redan användt. hehe

Det är ingen som kommenterar i min blogg...
jävla tråkigt alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0